DIA DEL LLIBRE INFANTIL I JUVENIL

Des del 1967, el 2 d’abril, coincidint amb la data del naixement de l’escriptor danès Hans Christian Andersen, l’IBBY (International Board on Books for Young People) promou la celebració del Dia Internacional del Llibre Infantil i Juvenil amb l’objectiu de promocionar els llibres infantils i juvenils i la lectura entre els més joves.

L'IBBY és una organització sense ànim de lucre fundada a Zuric, Suïssa, l’any 1953. Està composta per més de 80 seccions nacionals, que formen una xarxa internacional de persones d’arreu del món compromeses amb l’objectiu d’apropar els llibres als més petits.

Cada any, una secció nacional té l’oportunitat de ser la patrocinadora internacional del Dia del Llibre Infantil i Juvenil i s’encarrega de seleccionar un escriptor i un il·lustrador del seu país perquè elaborin el missatge i el cartell que s’utilitzarà a tot el món per promocionar els llibres i la lectura i, alhora, promoure’n la celebració a biblioteques, centres escolars, llibreries, etc.

Per aquest motiu, des de fa anys la Biblioteca Pública de Palma s’uneix a la celebració i organitza diferents activitats infantils amb l’objectiu de fomentar la lectura i difondre els llibres infantils entre els més petits i les seves famílies.

Esperam que gaudiu de les propostes de la biblioteca per celebrar el Dia Internacional del Llibre Infantil i Juvenil!

CONTACTE

Activitats passades